سطح کراتینین من 1.8 کدام مرحله من در هستم و چگونه آن را پایین تر است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 1.8 من می خواهم به دانستن است که مرحله من در حال حاضر و چگونه آن را پایین تر است؟ کراتینین یکی از شاخص عملکرد کلیه است، معمولا ما می توانیم می دانیم که مرحله بیماری در توجه به سطح کراتینین است، اما از آن است که نه همیشه، زیرا بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح آن تاثیر بگذارد. بعد، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

کدام مرحله سطح کراتینین 1.9 است در؟

کلیه عملکرد جبرانی قوی است، بنابراین تنها در صورتی که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، سطح کراتینین شروع به افزایش می دهد. بنابراین تحت بسیاری از شرایط یک بار سطح کراتینین بالاتر از سطح نرمال (0.5-1.3 از mg / dl) است، که بدان معنی است که کلیه در برخی از درجه آسیب دیده شده است اما همیشه همان، به دلیل عواملی مانند سرما، تب، رژیم غذایی همه آنها می تواند سطح آن تاثیر می گذارد.

در درمانگاه، حذف سطح عوامل غیر پاتولوژیک، کراتینین 1.8 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیش از 2.0). در این مرحله کلیه خفیف آسیب دیده است و هنوز هم باقی مانده بیش از 60٪ عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد، بنابراین می توان آن را با درمان به موقع معکوس شود.

چگونه به کاهش کراتینین 1.8 به حالت عادی؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین 1.8 در مرحله 2 است و فرصت آن را معکوس، تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع گرفتن وجود دارد.

در اینجا من پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه به بیمار که در این وضعیت هستند. این درمان می تواند کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، بنابراین در طول درمان، دکتر خواهد شد سبزی های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ترک پیام به ما مشورت، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم می کند.

http://www.kidney-treatment.org/creatinine/1422.html





:: برچسب‌ها: کراتینین، سطح کراتینین 1 , 8، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: